Z7_I084H8S0M8OF10Q5D0EFBC1060
Forum

Zie reactie Ingrid van Engelshoven

Uw klant had zich kennelijk verduveld goed voorbereid. Uit de reactie van Ingrid van Engelshoven (17 augustus 2018) komt namelijk duidelijk naar voren dat de subsidieregeling alleen is bedoeld voor de eigenaar-bewoner. Ik vermoed dat er wel weer een krachtige lobby op gang gaat komen die alsnog gaat proberen om de schade voor de box- 3-eigenaren van een Rijksmonument te beperken. Ik ben daar wel optimistisch over. Het is en blijft een politiek spelletje. Hoe vaak hebben we in het verleden niet meegemaakt dat de zaken in eerste instantie vrij bot door de politici werden neergelegd waarna ze op het laatste moment toch nog werden ingeruild voor regelingen waar we mee konden leven. Kijk ook naar Trump, die blaast eerst hoog van de toren waardoor iedereen siddert en buigt dan na verloop van tijd ook mee zodra hij goede ruilhandel heeft gepleegd. Ik vermoed dat Ingrid en haar Democraten '66 ook deze kaart gaat inleggen hoewel het altijd een beetje link blijft zodra de combinatie D'66 en vastgoed op tafel komt te liggen.

Reactie plaatsen

Complementary Content
${loading}