Z7_I084H8S0M8OF10Q5D0EFBC1060
Forum

wellicht vergezocht maar misschien is dit toch een insteek?

Hoeveel Zwitserse banken zijn er denk je? Ik het ze niet geteld, maar ik vermoed dat het er nooit meer zijn dan 40 tot 50 zullen zijn. Onze insteek is altijd: "U vraagt en wij draaien". En in dat kader zou je bijvoorbeeld alle Zwitserse banken kunnen aanschrijven met het verzoek of zij kunnen aangeven of jouw naam bekend is in hun systeem. Nou geef ik toe dat met jouw achternaam de kans op treffers vrij groot is maar wanneer je je verzoek tevens koppelt aan je geboortedatum valt het wel weer mee lijkt mij. Onze ervaring met de Belastingdienst is, dat je ze zoveel mogelijk moet geven waar ze om vragen. Doe je dat niet dat wordt het spel van de langste adem gepeeld. Alle systemen van de overheid zijn erop ingesteld om dat spel vaak winnend af te sluiten, tenzij je er een procedure van maakt waarin ze worden gestopt. Zo'n procedure wil jij niet omdat jij weet dat je geen buitenlandse bankrekening hebt. Het enige dat er aan schort is de waarheid boven tafel te krijgen. Dus beetje creativiteit is dan beter om de fiscus weer terug in de barakken te krijgen.

Reactie plaatsen

Complementary Content
${loading}